بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

نقشه‌ راهتون رو گم نکنید!

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ

همیشه

حالا که تصمیمتون رو گرفتید و می‌خواین برای کنکور ۹۶ خودتون و آماده کنید بهتره مسیر پیشِ روی خودتون رو هم کاملا مشخص کنید، چون برای بسیاری از شما که اولین باره می‌خوان تو این راه قدم بذارید و با چم و خم کار و فرازو نشیب‌های اون هم آشنا نیستید، نقشه راه می‌تونه کمک حال خوبی باشه تا بهتر این مسیر رو طی کنید. پس اینو بدونید نقشه راه برای شما از همه چیز مهمتره و سعی کنید هیچ وقت نقشه‌تون رو گم نکنید. چون از قدیم هم گفتن بار کج به مقصد نمیرسه!


البته که وجود یک راهنمای خبره برای بکارگیری بهتر از این نقشه لازمه؛ اما این نکته رو فراموش نکنید: آیا می‌تونید به هر راهنما و نقشه‌ای اعتماد کنید؟


یادتون باشه برای رسیدن به یک انتخاب درست باید در وهله‌ اول تحقیق و بعد اقدام کنید و با اعتمادی راسخ نقشه خودتون رو شناسایی کنید تا بتونید درست استارت بزنید و هر جایی که احساس کردید نیاز به کمک دارید از راهنما و پشتیبان توانمندتون کمک بگیرید.


فقط این چند مورد رو در نظر بگیرید:


اول اینکه در میانه‌ راه از مسیر و نقشه‌تون فاصله نگیرید؛

هم ‌زمان نمی‌شه از چند نقشه‌ مختلف استفاده کرد و با موفقیت به مقصد رسید!

این رو در نظر بگیرید که نقشه انتخابی شما سال‌ها به خیلی‌ از آدما کمک کرده تا موفق بشن. پس وقتی به اون پیوستید، دیگه بدون هیچ شکی تخته گاز جلو برید و دنبال تغییر در اون نباشید!


ادامه مطلب :

آفبا

افبا

کنکور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
امیر احمدی

آفبا

افبا

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی