بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

میگن کنکور آسونه... مگه میشه؟

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

میگن کنکور آسونه... مگه میشه؟- آفبا

کنکور  هم با همه سختی‌هاش تمام شد و تبدیل شد به یک خاطره! حالا رقابت جدی کنکور ۹۶ شروع شده و کسانی در کنکور موفق می‌شن که یکسال منظم و با برنامه ریزی دقیق پیش برن. از همین ابتدای راه باید مسیر خودتون را با تفکرات سازنده بسازید، تنها با این روش می‌تونید ‌در خودتون توانی دو صدچندان برای پیش به سمت اهداف و خواسته هاتون ایجاد کنید. چراکه حس خوب پیروزی و رسیدن به اهدف‌تون خیلی دلنشینه!


اما باید بدونید که چطوری می‌تونید به اون دست پیدا کنید. اینکه تا چه اندازه به خودتون و توانایی‌های درونی‌تون اعتماد دارید؟ و یه سوال کلیدی اینکه تا به حال به این موضوع فکر کردید که آیا شیوه درس خوندن شما برای کنکور موثره یا نه؟ آیا فکر می ‌کنید با این شیوه‌ای که به اون تکیه کردید به هدف خودتون خواهید رسید؟


مگه میشه؟؟

مگه میشه شما برای کنکور با برنامه‌ریزی پیش برید و پیشرفت نکنید؟ یا مگه میشه کسی ذهن‌شو آزاد نکنه و با تمرکز زیاد جلو بره و در آخر به جایی که می‌خواد نرسه؟ اصلا مگه داریم داوطلبی پر از پشتکار و انگیزه باشه و نتونه موفق بشه؟ مهم اینه که شما مطمئن باشید راه کنکور برای شما آسونه .



ادامه مطلب :

آفبا

افبا

کنکور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
امیر احمدی

آفبا

افبا

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی