بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

بنیاد دانش بنیاد آفبا

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست

روش جادویی PQR5 برای موفقیت در کنکور

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ب.ظ

روش جادویی PQR5 برای موفقیت در کنکور


زندگی به یک قفل رمزدار شباهت داره، کار شما اینه که رمز رو پیدا کنید تا به آنچه میخواهید برسید.


موفقیت در کنکور هم مثل زندگی یک سری اصول داره، کافیه اون اصول رو رعایت کنید تا در کنکور موفق بشید. اگر از اصول به درستی استفاده کنید همیشه موثر واقع می‌شن. تنها کاری که باید بکنید اینه که این اصول رو در خدمت بگیرید. مطمئن باشید که موفق می‌شید.


از روش های جادویی برای موفقیت در کنکور مطالعه با استفاده از تکنیک PQR5 است. مطالعه برای یک ماراتن بزرگ مثل کنکور، اصولی داره و با این اصول میشه قفل موفقیت در کنکور رو باز کرد. این روش، روش عجیب و غریبی نیست و بر اساس سایر کارهایی که ما در زندگی انجام می‌دیم طراحی شده است. هدف ما از اجرای این روش جادویی، شرطی کردن خودمون به مطالعه است. اگر با استفاده از این روش خودمون رو به مطالعه شرطی کنیم، اونوقت مطالعه کردن مباحث کنکور برامون به راحتی نفس کشیدن می‌شه.


بعضی از شرایط عمومی باید در این روش رعایت بشه، اولین موضوع مکان مطالع هست، بهتره مکان مطالعه یک مکان ثابت باشه و مدام جای مطالعه کردن‌تون رو عوض نکنید، نور و دمای محیط باید مناسب باشه و حتما محیط شما دارای دکوراسیون ساده‌ای باشه تا تمرکز رو بهم نزنه. برای شرطی شدن به مطالعه سعی کنید مطالعه رو در یک محیط ثابت با دکوراسیون ساده انجام بدید. این کار باعث میشه ضمیر ناخودآگاه‌تون پس از یک مدت، اون محیط رو به عنوان محیط مطالعه قبول کنه و زمانی که وارد اون محیط می‌شید، به صورت ناخودآگاه و به علت شرطی شدن، تمرکز و میزان یادگیری‌تون چند برابر میشه.


ادامه مطلب :

آفبا

افبا

کنکور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
امیر احمدی

آفبا

افبا

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی